مشاركة مميزة

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة  ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر  لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما ي...

https://zwagdotcamer.blogspot.com/search/label/WhatsApp
Advertising - إعلان
Advertising - إعلان



طب أقول لأخويا برضه مش هينفع أخويا طيب ومش بتاع مشاكل وأنا خايفة عليه….

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قولت في باللى لو الراجل دا فكر بس يبصلى بعينه في الأسانسير تاني انا هشتكيه للسكان وفات أسبوع واتنين وانا ماشوفتوش وكنت في قمة الراحة والله لحد ماحصل موقف عمري ماهنساه ابداً لحد ما هموت

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ركبت الأسانسير ولاقيته هو برضه اللي راكب
لكن اللى حصل إننا وصلنا للدور الخامس والكهربا قطعت والأسانسير عطل وأنا وهو بس فيه حاولت أمسك أعصابي من الخوف بالعافية كان مديني ضهره وفجأة راح باصصلى وراح ماسكني من الشنطة اللي في إيدى وقال لى سيبيها بدال ما انتي شايلها عشان الموضوع ممكن يطول .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

سيبت الشنطة من إيدى من غير ما أرد عليه ، وانا بقول في سري يارب يارب انا عمري ماظلمت حد، يارب خليك معايا ، وبالفعل ربنا مخزلنيس والنور رجع واول ماشوفت النور نزلت من الاسانسير وجريت على السلم لكن الغبي فضل يجري وريا ويقول لى يا أستاذة يا أستاذة ماتخفيش لكن أنا برضه لسه بجري­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وفي عز ما أنا بجري على السلم جارتي شافتنى وقالتلى مالك ولسه هرد عليها شافت الراجل شافت الراجل وهو جاي ورايا وبينادى عليا.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

أنا من خوفي أحسن الست دي تفتكر إن بينى وبينه حاجة وقفت أتكلمت معاها وحكيت لها اللى الراجل دا بيعمله لكن للأسف الست دى قالت لصاحب العمارة بنية انه يساعدني ، لكن اللي انا مكنتش أعرفه إن صاحب العمارة طلع ابن عم الراجل الوق.ح دا ….. يتبع­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

معلومات عن التدوينة للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

 
Top