مشاركة مميزة

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة  ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر  لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما ي...

https://zwagdotcamer.blogspot.com/search/label/WhatsApp
Advertising - إعلان
Advertising - إعلان

مازلت عذراء! لأن الرجال الجيدون موجودين فقط في الروايات

مأساتى إنى لسه متجوزتش أنا عندى 33 سنة ولسه متجوزتش

 الحمد لله بشهادة الناس اللى حواليا انى جميله ومحترمه ومؤهل جامعى

لكن مسألة الجواز عندى متعسره جدااا جدااا

بيجى معايا بالعكس يعنى الى اشوفه واعجبه هو ميعجبنيش والعكس


والفتره الى فاتت قابلت اكتر من عريس محصليش قبول ولا ارتياح





من كام يوم قابلت عريس مواصفاته كويسه جدا
واهلى موافقين بيه وقاعدين يضغطوا عليا انى اوافق
بس انا محصليش برضه قبول ولا ارتياح لانه
اقصر منى ولبسه مكنش مرتب واستايله قديم جدا
وحسيت انى مش مرتاحه

البيت عندى بيضغطوا عليا انى اقابله تانى واوافق عليه
لكن انا مش حاسه بقبول على الرغم ان مواصافاته حلوه شغله ومؤهله
لكن شكله معجبنيش وطبعا كل الى حواليا متجوزين سواء اقاربنا او جيرانا
والكل عمال ينتقدنى انى لسه متجوزتش مع انه نصيب ومش بايدى

والبيت بيضغطوا عليا عشان اوافق عليه خايفه اوافق واندم
وخصوصا ان شكله معجبنيش وطريقة لبسه غريبه وقصير عنى

 انا دايما ادعى ربنا ومش بتبطر والله ده عشان مظلموش ولا اظلم نفسي
هو موافق عليا ومستنى ردى وانا ضغط عليا من كل ناحيه ونفسى افرح بجد
بس حاجه تبهرنى وتفرحنى لانى اتكسرت كتير وعانيت كتير اوى

معلومات عن التدوينة ،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

  1. أختى العزيزه
    الكمال فى البشر للرسل .... و نحن أناس خطأون و إن كنا على خلق عالى ممكن ينقصنا الجمال و إذا توفر الجمال سقط المنظر العام وووووو إلخ

    قدمى بعض التنازلات و كونى واقعية..أسأل الله لكى التوفيق

    ردحذف
  2. انا اسمي عشري زكي اعمل مهندس مدني مصري ومدير مشاريع هندسية أعيش في مصر انا مطلق بدون اطفال وابحث عن زوجة طيبة القلب وهي سوف تكون لي العالم أجمع 00201229788823_00201156690970

    ردحذف
  3. اي بنت تعبانه وعايزه ترتاح ونتمتع سوا وفي سريه تامه اسمي ايمن من مصر دا رقم الواتس بتاعي 380946938451+

    ردحذف
  4. اي بنت تعبانه وعايزه ترتاح ونتمتع سوا وفي سريه تامه اسمي ايمن من مصر دا رقم الواتس بتاعي 380946938451+
    ابعتلي

    ردحذف
  5. عايز زوجه تقبل التعدد وميسورة الحال طيبه على خلق 0021025703900

    ردحذف
  6. أنا من مصر ومحتاج الزوجه واحده خليجيه او السعوديه هذه رقم واتساب00201552161537

    ردحذف
  7. محتاج زوجه 40 سنه من السعوديه اول خليج وتكون ميسوره الحال طبعا وهذا رقم واتساب 00201552161537

    ردحذف
  8. انامحمدعبدالصادق من مصر وعندي 55سنه اريد زوجه سعوديه اوخليجيه اتزوجها بس تعيش معاياهنافى مصر وتكون ميسورة الحال وطيبة القلب وجاده فى الزواج مش تكون عاوزه تتسلى فقط واكون لها الزوج والسند وكل شيئ

    ردحذف
  9. فارس خيال .. 36سنة اعزب . مهندس كهروميكانيك . الطول 181 سم جسم رياضى .. فحل دكر عنيف زبير ونييك وصاحب مزاج ... بتمنى انثى فرسة جامدة تتحمل النيك العنيف كل يوم وتخضح تحتى وتدوق النيك بمزااااااااج ... ونحافظ على بعض وفى سرية تامة
    00201011164224

    ردحذف
  10. أنا من اليمن بنت حلال زوجه.وهذا.رقمي000967771420194

    ردحذف
  11. انا ناصر من صعيد مصر تقبلى أكون زوجك وتقبلى تكونى زوجه ثانيه ميسورة الحال طيبه على خلق انا طيب القلب صادق صبور اكره الكذب احب الصدق هادئ الطبع لو موافقة على الزواج منى اتصلى 00201119011415

    ردحذف
  12. عايز زوجه ثانيه ميسورة الحال طيبه على خلق وتعيشى معايا في صعيد مصر 59سنه الوزن 80 الطول 173 طيب القلب صادق صبور اكره الكذب احب الصدق هادئ الطبع 00201119011415

    ردحذف
  13. مساء الوردعمري 25

    ردحذف

 
Top