مشاركة مميزة

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة  ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر  لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما ي...

https://zwagdotcamer.blogspot.com/search/label/WhatsApp
Advertising - إعلان
Advertising - إعلان

زواج عرفي لمدة شهر عسل ونقطع الورقتين وكل واحد يروح لحاله

نفسي في حب رومانسي .. لو بتعرف تعالى هنا ونتفق

عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في حب رومانسي


لو بتعرف ابعت لي رسالة الأول

بس خلي بالك

إن لم تلامس قلبي وروحي وعقلي تأكد أني لن أكشف لك عن السر



للتواصل رقمها ع الواتساب هنا نفسي في حب رومانسي

عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في حب رومانسي

ولو عندي يبقى أحلى عشان السرية التامة

عندي شقة وشالية في شرم الشيخ

لا تتردد في الاتصال بي

بعد

تحميل كل البيانات

بس الأول

ابعت لي رسالة لأعرف

للحصول على رقمي وعنواني

اضغط على Download لتحميل البيانات
لمشاهدة فيديو لي لتتأكد

اضغط على Play Now
معلومات عن التدوينة ،،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

 
Top