مشاركة مميزة

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة  ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر  لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما ي...

https://zwagdotcamer.blogspot.com/search/label/WhatsApp
Advertising - إعلان
Advertising - إعلان

حسبي الله ونعم الوكيل

في أي حد عايز الواتساب

ومكسوف يقولي هاتيه




رقمي على واتساب هنا للجميع .. انضم للمجموعة

أنا عملت جروب على واتساب فيه 15مليون بنت انضم




WhatsApp Play Now




هنا bit.ly/vvhatsApp الآن

أرقام واتساب بناتxبنات

هنا bit.ly/VVhats-App الآن



رقمي على واتساب هنا للجميع
انضم للمجموعة

WhatsApp Play Now

معلومات عن التدوينة ،،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

  1. اهم شئ الاختيار الصحيح

    ردحذف
    الردود
    1. إنتي تستاهلي شخص يقدر جمالك خاصة رجل يقدر يديكي كل اللي تحتاجيه

      حذف
  2. انا امين اليمن 43 اوريد الزواج من ارمله مش مهم العمر

    ردحذف
  3. اوريد الزواج بارمله مطلقه مش مهم العمر

    ردحذف
  4. انا عايز عروسة لو جادة التواصل واتس01200585133

    ردحذف
  5. رقم 77613199شخص جاد

    ردحذف
  6. سلام يا تحفة . كيف القاك ؟

    ردحذف
  7. اريد الزواج من ارمله او مطلقه او اربعينيه وتكون زوجه ثانيه اى تقبل التعدد انا عمرة 53عام موظف حكومى

    ردحذف
  8. رقمك لو سمحتي لو أنتي جادة

    ردحذف
  9. اريد زوجه ثانيه أرغب في الزواج مني وهاد رقمي ٠٧٨٢٥٦٩٢٧٧

    ردحذف

 
Top