مشاركة مميزة

أنا مدام أسماء منير مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة ولدي شقة في الغردقة

كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة  ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر  لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما ي...

https://zwagdotcamer.blogspot.com/search/label/WhatsApp
Advertising - إعلان
Advertising - إعلان


أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي للجادين فقط

افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط


سجل بياناتك أسفل الصورة



سجل بياناتك كاملة هنا



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي

العنوان: زواج عرفي



foxyform


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله



أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة للتواصل معي

وانت كرجل رأيك إيه ؟!



معلومات عن التدوينة ،،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

  1. انا اسمي عبدالله حاب اتعرف

    ردحذف
  2. هذي بشكل تجربه، ولكن اظمنك ان الجوده 100%

    ردحذف
  3. اسمى محمود من الغردقة اريد الزواج عرفي بس تكون من الغردقة ودة رقم تليفونى 01018226073

    ردحذف
  4. انا كمان مطلق مدني فممكن نتعرف على بعض اكتر لو اوك ابعت لك رقمي خاص.. انا مستشار مالي ومحكم دولي في شركة استشارات مالية سويسرية بالقاهرة

    ردحذف
  5. ممكن نتعرف على بنت تجي خاص

    ردحذف
  6. انا أسمى سامح وانا جاد معاي

    ردحذف
  7. ياسر٣٨ سنه وانا جاهز

    ردحذف
  8. فارس خيال .. 36سنة اعزب . مهندس كهروميكانيك . الطول 181 سم جسم رياضى .. فحل دكر عنيف زبير ونييك وصاحب مزاج ... بتمنى انثى فرسة جامدة تتحمل النيك العنيف كل يوم وتخضح تحتى وتدوق النيك بمزااااااااج ... ونحافظ على بعض وفى سرية تامة
    00201011164224

    ردحذف
  9. طولي ١٧٥
    ووزني ٧٨
    ابيض رياضي
    ٢٩ سنة

    ردحذف
  10. تمام وما عندي مشكلة خالص في الزواج العرفي و إسمي مصطفي و ٣١ سنه وجاد وجاهز و رقمي ٠١٠٢٩٢١٣٤٨٨ لتتواصلي معي وكمان الواتس أب اقشطة

    ردحذف
  11. أنا موجود يا مدام رشا ممكن نتعرف وأنا جاد جداً والله وجاهز وعندي 31 سنه و معنديش مشكلة في أني اتجوز مطلقة حبيبتي وا لو إنتي فعلاً جاد والتواصل معي عبر الواتس آب ٠١٠٢٩٢١٣٤٨٨ و رقمي أيضاً تمام ربنا يسعدك يا قلبي مدام رشا هانم

    ردحذف

 
Top